fredag 22 juli 2011

Alltså.....

...som ni förmodligen redan vet (ni som följer bloggen utan att känna mig, vet kanske inte..men men...) så fick jag jobbet!! Och iom det så har jag inte gjort annat än att jobba.....och köpt hus (!) sen sist jag skrev!! :-P

Det går bra på jobbet...har varit väldigt mycket att göra för oss hela bunten, men helt fantastiska människor där gör att det är kul att gå dit! <3

Sen har vi ju som sagt köpt hus...ett helt fantastiskt radhus i Svartbäcken!!!
Jag och Kim hade tittat på det flera gånger på Hemnet, men det föll oss inte helt i smaken...vet inte varför egentligen, men både jag och Kim kände att det inte var nått för oss...inte ens att gå och titta på.....
Sen så ringde faktiskt den mäklaren som hade hand om försäljningen av huset upp oss. Hon hade hört av sin kollega att vi tittade på hus i det området (hennes kollega sålde ett hus som vi var med och budade på).
Vi tänkte att vi skulle ge det en chans, vi skulle ändå titta på ett annat hus i det området samma dag....när vi väl gick dit så blev vi kära....oj oj, det var VÅRT hus!! VÅRAT, MITT OCH KIMS!! och barnen såklart!! :-D
Så den 6/8 flyttar vi till vårt kära radhus, känslan är toppen, helt fantastisk!!

Vi har haft semester oxå...2 veckor..inte mycket, men det var en mysig och välbehövd semester...vi har ju faktiskt massor av saker att se fram emot innan sommaren är slut!!

Flytten, kryssning med moster + familj, semesterresa till Turkiet med svärmor och svärfar och sen blir det operation för mig den 3/10...då ska jag ÄNTLIGEN bli av med allt häng efter min stora viktminskning!! JEIJ!!

Nu är grillen på ute på altanen och ungarna äter popcorn och kollar film...älskar fredag!! <3


Ha en underbar helg alla, jag hoppas på att jag ska få arslet ur och skriva snart igen! ;-)


Bye bye från mig!!

3 kommentarer:

Tyllman sa...

Ser fram emot inflyttningsfesten *fniss*
Puss och Kram på dig <3

Pernilla sa...

Oh. Welcome back! <3

Sandra sa...

Spank you!! :-) <3