måndag 25 juli 2011

Sjukfis...

...är hemma med Mollan idag...hon är förkyld och hostar som en 105-årig gammal tant...låter som att hon rökt hela sitt liv!! :-P

I eftermiddag ska vi till banken...fixa det sista tills det är dags för övertagandet av huset sen!! Whiii...nu är det ju nära. Känns läskigt, men såååååå bra måste jag säga!!

I lördags så packade vi massor...så nu har vi papperstallrikar att äta på...plastbestick och muggar att äta med/dricka ur.....uj uj, hur ska jag klara det i två veckor till?? :-S Ja ja, vad gör man inte!
På kvällen så gick jag ut med Carol och Lotta....helt spontant, men det behövdes...Kan ju säga att jag INTE mådde bra igår...FY FAAN!! Nu blir det ett tag tills nästa fest...eller, Hmm, ska ju på födelsedagsfest på fredag och tjejkväll på lördag...Hu, hur ska detta gå!! ;-P

Nää, nu ska jag ge tjatmoster en till isglass....kanske det hjälper till mot halsontet och hostan!!

Pussar från Moi!

Inga kommentarer: