fredag 3 september 2010

Kanske...kanske...kanske....

...nu får ni alla hålla tummarna för mig....

Idag ringde Poolia mig och ville att jag på måndag ska komma till dom på intervju...dom hade sett min profil på "Monster" och tyckte att jag passade för ett långtidsuppdrag som dom ska rekrytera till, dom fick ännu inte säga vilket företag, men det var en kundtjänst som var mycket bred och det handlade om både fakturering och telecom....fanns stora utvecklingsmöjligheter....
Det känns verkligen jättekul att dom sökte upp MIG, trots att jag inte ens sökt något jobb hos dem..och det ska bli kul att träffa dom för en interjuv!!

Låt detta vara nått för mig...det är min tur nu!!



4 kommentarer:

Pernilla sa...

Heja heja heja!! Håller alla tummar. :)

Anonym sa...

Håkker tummarna på att det går bra!!! PUSS

Carol sa...

Roligt!! Lycka till med intervjun!! :-)

Sandra sa...

TAAAAACK ni underbara!! <3<3<3<3